KONTAKTY
KALENDÁŘ AKCÍ:
11.5.2024, TÁBOR LIDU - Tvrdonice okr. Břeclav
PŘIHLÁŠKA do autobusu na Tábor lidu 11.5.2024 do Tvrdonic, pro trasu: ÚSTÍ NAD LABEM – LITOMĚŘICE – PRAHA – TVRDONICE a zpět
Bližší informace v přihlášce.
PROGRAM: připravujeme...
MINIMÁLNÍ PODMÍNKY PRO PRONÁJEM MÍSTA K SETKÁVÁNÍ POSLŮ BUDOUCNOSTI – ZLATÝ VĚK a VŠECH PŘÍZNIVCÚ/POŠTOVNA – ORGANIZÁTOR.
1. Nutné projednání konkrétního místa konání (včetně využívání dalších prostor jako např. WC, šatna,
skladovací prostory apod.) a času od-do (zároveň i možnost vstupu do prostor z důvodu přípravy o
hodinu dříve nebo možnosti přípravy techniky o den dříve). Prosím pozor na případný souběh akcí,
které by se mohly vzájemně rušit.
2. Finanční podmínky pronájmu (částka za pronájem, PLATBA V HOTOVOSTI nebo PLATBA NA ÚČET),
případná možnost využití audio-video techniky a dohodnout řešení případně vzniklé škody.
3. Možnost parkování pro více aut (placené nebo neplacené), případná možnost alternativní dopravy
(MHD, autobus apod.)
4. Domluvení občerstvení, obědů a projednání podmínek vč. okamžitého zaplacení při odběru před
zahájením akce nebo formou očíslovaných lístků, které souhlasí s příchozím číslem účastníka akce,
kdy při vstupu je mu "výčepní" lístek vydán (opět záleží na domluvě s obsluhou, pokud bude k
dispozici) a před odchodem z akce bude u obsluhy zaplacen.
5. Nutná domluva s hosty při příchodu a upozornění na zvolenou variantu v bodě č.4, že důvod-rušení
přednášky je pobíhání číšníka.
6. Umístnění odpovídajícího počtu stolů u vchodu do vymezených prostor ( sálu) pro výběr
vstupného, registraci příchozích (platících vstupné v předstihu, aktuálních členů spolku s nárokem na
slevu na vstupném) s možným výdejem registračních či výčepních lístků a dotazů k diskusi.
7. V čele umístnění 3 až 4 stolů pro přednášející.
8. Podmínky u stolů přednášejících, zde je nutné mít více vstupů do zásuvek rozvodů elektřiny (220-
240 V), TV přijímač a vstup v ní pro přenos z nahraných aktivit (flash nebo připojení k notebooku
kabelem. Tj. kabel a přísl. vstup do televize) Připojení reproduktorů, počítačů přednášejících.
9. Organizátor (s pomocníky) musí být na místě minimálně hodinu až dvě hodiny před konáním akce,
a to z důvodu zajištění technické stránky. Organizátor po skončení programu zajišťuje uvedení sálu do
původního stavu (zpětné přestavení stolů, židlí, vrácení připojovacího kabelu personálu zařízení, byl-li
tam vypůjčen atd.)
10. Cílem akce je vytvořit pro účastníky příjemné prostředí, aby měli možnost se seznámit s náplní
práce a otázkami, které přináší naučně-osvětový spolek POSLŮ BUDOUCNOSTI – ZLATÝ VĚK.
Děkujeme za spolupráci
Tým spolupracovníků J.T.
Pokud se Vám nedaří kontaktovat konkrétní poštovnu, napište nám prosím na e-mail: info@poslovebudoucnosti-zlatyvek.info
Kontakty
Poslové Budoucnosti - Zlatý věk, z.s.
Sídlo: Husovo nám. 14, 253 01 Hostivice
IČ: 17741513
+420
info@poslovebudoucnosti-zlatyvek.info
@poslovebudoucnostizlatyvek
Kontakty na poštovny naleznete zde:
Další kontakty na konkrétní poštovny budou průběžně doplněny.
Finanční příspěvek na podporu naší činnosti můžete zaslat na tento bankovní účet: 2302406646/2010, IBANCZ05 2010 0000 0023 0240 6646, BICFIOBCZPPXXX.
Darovací smlouva ke stažení zde: